regulamin
Regulamin konsultacji dietetycznych / prowadzenia warsztatów, webinariów, sprzedaż jadłospisów, ebooków i innych produktów elektronicznych dostępnych na stronie www.poradalnia.pl mających wpływ na poprawę zdrowia.
Na potrzeby tego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
1. Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
2. Konsument – osoba fizyczna, albo Przedsiębiorca zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
3. Strona internetowa – działająca pod adresem www.poradalnia.pl wraz z możliwością zakupu konsultacji dietetycznych, jadłospisów, ebooków i innych produktów elektronicznych dostępnych na stronie www.poradalnia.pl, poprowadzenia warsztatów konferencji itd. mających wpływ na poprawę zdrowia.
4. Sprzedawca/Dietetyczka inż. Technologii Żywności Wiesława Kurzela prowadząca działalność gospodarczą Pracownia Dietetyczna Poradalnia Wiesława Kurzela, Koszajec 26, 05-840 Brwinów, NIP 1181757315.
5. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://poradalnia.pl/sklep/
6. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://poradalnia.pl/regulamin/
- Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia umowy o dostarczenie konsultacji dietetycznych, jadłospisów, ebooków i innych produktów elektronicznych dostępnych na stronie www.poradalnia.pl, poprowadzenia warsztatów konferencji itd. mających wpływ na poprawę zdrowia.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze strony internetowej, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
- Do korzystania ze Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego.
Wystarczające są:
a) Dostęp do Internetu,
b) Standardowy system operacyjny,
c) Standardowa przeglądarka internetowa,
d) Posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Kupujący nie może dokonać zakupu konsultacji tj. anonimowo ani pod pseudonimem.
- Zakazane jest podczas korzystania ze strony dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy
- Uwagi: Dostawa towarów lub świadczenie usług zwolnionych od podatku VAT na podstawie art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT.
- 3 Konsultacje dietetyczne i inne świadczone drogą stacjonarną/elektroniczną.
- Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego konsultacje drogą elektroniczną lub w formie stacjonarnej, sprzedaż jadłospisów, ebooków i innych produktów elektronicznych dostępnych na stronie www.poradalnia.pl, poprowadzenia warsztatów konferencji itd. mających wpływ na poprawę zdrowia.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia do zawarcia ze Sprzedawcą umowy. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania konta.
- Odpłatne są umowy o świadczenie konsultacji, prowadzenia warsztatów, jadłospisów, e-booków i innych produktów dostępnych na stronie www.poradalnia.pl, konferencji itp. związane z promowaniem zdrowego stylu życia.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazania danych w związku z korzystaniem z konsultacji dietetycznych i innych, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania strony internetowej. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu strony internetowej.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem konsultacji dietetycznych, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email www.poradalnia.gamil.com. W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z konsultacją dietetyczną lub innym produktem. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
- Złożenie zamówienia odbywa się poprzez kontakt mailowy na adres poradalnia.gamil.com lub telefonicznie pod numerem 512-080-340. Na etapie składania zamówienia lub przed następuje również płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących regulaminu, Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą, wszelkie dane do kontaktu znajdują się w stronie www.poradalnia w zakładce Kontakt.
- W zależności od przedmiotu zamówienia, między Kupującym a Sprzedającym może zostać
zawarta umowa określonego rodzaju:
a. w przypadku konsultacji dietetycznej- umowa o świadczenie konsultacji, lub prowadzenia warsztatów, konferencji etc.
- umowa o dostarczenie treści cyfrowych.
- Po złożeniu zamówienia drogą mailową dotyczącego konsultacji Kupujący jest zobowiązany do zapłaty opłaty rezerwacyjnej w wysokości 150 zł lub 140 zł w przypadku konsultacji online, wpłata opłaty rezerwacyjnej jest tożsama z rezerwacją terminu ustalonego ze Sprzedawcą. Kupujący może uiścić całość opłaty za konsultację.
- W przypadku składania zamówienia na poprowadzenie warsztatu, konferencji etc. wystawiana jest faktura przez Sprzedającego z 14 dniowym terminem płatności. Wymaga może być także przedpłata w wysokości 50% wartości warsztatu, konferencji etc. Przedpłatę należy dokonać na numer konta wskazanego na stronie www.poradalnia.pl w zakładce kontakt, w terminie min. 7 dni przed rozpoczęciem warsztatu, konferencji etc.
- W przypadku braku wpłacenia kwoty lub też rezygnacji z konsultacji dietetycznej, rezerwacja jest anulowana.
- W przypadku uiszczenia całej kwoty za konsultację przy rezerwacji terminu i anulowaniu
wizyty na więcej niż 7 dni przed terminem konsultacji, całość kwoty za konsultację jest
zwracana.
- W przypadku uiszczenia całej kwoty za konsultację przy rezerwacji terminu i anulowaniu
wizyty na mniej niż 7 dni przed terminem konsultacji, Sprzedający zatrzymuje kwotę
w wysokości połowy stawki, reszta kwoty jest zwracana.
- W przypadku rezygnacji z winy Kupującego z poprowadzenia warsztatów, konferencji etc. 7 dni przed rozpoczęciem warsztatów, konferencji, zwracana jest cała kwota pobrana za warsztat, konferencję etc.
- W przypadku rezygnacji z winy Kupującego z przeprowadzenia warsztatów, konferencji etc. na mniej niż 7 dni przed rozpoczęciem warsztatów, konferencji etc. kwota pobrana za poprowadzenie warsztatów, konferencji etc. nie jest zwracana.
- Wszelkie rezygnacje zarówno z konsultacji dietetycznych jak i rezygnacje z poprowadzenia warsztatów, konferencji etc. należy zgłaszać mailowo na adres poradalnia.gmail.com w temacie wpisując wielkimi literami REZYGNACJA. Jeżeli dochodzi do zmiany terminu konsultacji dietetycznej, warsztatów, konferencji etc. obie strony ustalają inny termin dogodny dla obu stron. W przypadku rezygnacji z konsultacji dietetycznych, konferencji, warsztatów z winy Dietetyczki, ustalany jest inny termin dogodny dla obu stron.
- Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji konsultacji dietetycznej, warsztatu, konferencji etc. w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedawcy co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
- Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są
prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości
i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 8 powyżej.
- Cały proces konsultacji dietetycznych oraz proces poprowadzenia warsztatów, konferencji etc. został opisany w załączniku nr 1 do Regulaminu.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się zapisać do newslettera, Sprzedawca świadczy również na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na przesyłaniu Kupującemu wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach, bonusach, promocjach, produktach lub usługach Sprzedawcy. Zapis do newslettera odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zapisu do newslettera. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w przycisk służący do rezygnacji widoczny w każdej wiadomości przesyłanej w ramach newslettera lub przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy.
- Odpłatne są umowy sprzedaży oraz umowy o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Sklepu. Ceny są podane na stronie Sklepu.
- Kupujący dokonując płatności za jadłospis, ebook bądź inny produkt elektroniczny, otrzymuje go na wskazany mail w zamówieniu, drogą elektroniczną po zaksięgowaniu wpłaty za produkt.
- Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronie internetowej www.poradalnia.pl oraz omawiane są Kupującemu na etapie składania zamówienia.
- Płatności na konto bankowe 27 1050 1924 1000 0097 3122 9663 ING Bank Śląski. W przypadku planu dietetycznego, zostanie on dostarczony po wypełnieniu „Dzienniczka Żywieniowego” i „Formularza”, który wypełnia Kupujący.
- Jadłospis zostanie wysyłana Kupującemu do 14 dni od otrzymania pełnej wpłaty, od konsultacji lub od odesłania kwestionariusza żywieniowego (brany pod uwagę jest termin ostatniego spełnionego warunku).
- Płatność w systemie PayPal realizowana jest przez PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (zarejestrowana w R.C.S. Luxembourg pod numerem B 118 349), z oficjalną siedzibą w Luksemburgu, L-2449 lub poprzez T-pay (Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna, ul. Św. Marcin 73/6 61-808 Poznań, KRS 0000412357).
- Płatności elektroniczne przelewy24 obsługiwane są przez następującego operatora płatności: PayPro SA – z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego po numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, jako krajowa instytucja płatnicza.
- Płatności elektroniczne PayU obsługiwane są przez następującego operatora płatności: PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 779-23-08-495, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, opłaconym w całości; krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012.
- Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa w ust. 1 powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Kupującemu.
§ 6 Konsultacje Dietetyczne i jadłospisy
- Realizacja zamówienia obejmującego produkt elektroniczny taki jak jadłospis następuje
poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia
wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do jadłospisu.
- Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa w ust. 1 powyżej, treści cyfrowe objęte
przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Kupującemu.
- W odniesieniu, jadłospisów nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrotu produktu zgodnie postanowieniami §8.
- 7 Prawa własności intelektualnej
- Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że treści zakupione i będące na stronie internetowej www.poradalnia.pl są objęte są ochroną prawa autorskiego.
- Prawa autorskie majątkowe i osobiste co do produktów i treści dystrybuowanych za pomocą Serwisu należą do Sprzedawcy.
- Bezprawne rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa w ust. 1 powyżej, może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
- 8 Odstąpienie od umowy Konsumenta/Przedsiębiorcy
- Konsument/Przedsiębiorca, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych).
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia
rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje również, w odniesieniu do produktów
przygotowywanych na specjalne zamówienie Konsumenta/Przedsiębiorcy oraz według osobistych preferencji.
- Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest doręczenie Kupującemu/Przedsiębiorcy wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do treści cyfrowych.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o
odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane
pocztą lub pocztą elektroniczną.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument/Przedsiębiorca wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi/Przedsiębiorcy prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- 9 Odpowiedzialność za wady
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu treść cyfrową wolną od wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedana treść cyfrowa ma
wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeśli Kupujący stwierdzi wadę treści cyfrowej, powinien poinformować o tym Sprzedawcę,
określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając
oświadczenie stosownej treści.
- Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje związane z podaniem przez
Kupującego niepełnych błędnych informacji o stanie zdrowia, zatajenia istotnych faktów, bądź nieprzedstawienia wszystkich wymaganych dokumentów, a także wyników badań czy też niestosowanie zaleceń podczas konsultacji dietetycznej.
- Konsultacja dietetyczna nie stanowi udzielenia pomocy, porady lub opinii lekarskiej, ani
orzeczenia o stanie zdrowia w rozumieniu Ustawy o Zawodzie Lekarza. Konsultacja
dietetyczna nie stanowi także działalności leczniczej ani świadczenia zdrowotnego w
rozumieniu art. 3 ust. 1 Ustawy o Działalności Leczniczej. Konsultacja dietetyczna ma
charakter informacyjny i edukacyjny oraz ma na celu promocję zdrowego stylu życia.
- Konsultacja dietetyczna nie zastępuje bezpośredniej wizyty u lekarza. Jeżeli istnieją
wątpliwości co do stanu zdrowia oraz ewentualnych przeciwwskazań do stosowania zaleceń
dietetyka, na którymkolwiek z etapów należy zasięgnąć opinii lekarza. Zaleca się, aby przed
przystąpieniem do jakiejkolwiek aktywności ruchowej oraz przed zastosowaniem
jakiegokolwiek programu dietetycznego czy suplementacyjnego, zasięgnąć porady lekarza.
Dieta i suplementacja mają na celu wsparcie procesu leczniczego czy też zdrowego trybu
życia, nie mogą zastąpić Kupującemu konsultacji u lekarza specjalisty czy leków.
- 12 Dane osobowe i pliki cookies
- Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w celu obsługi.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem www.poradalnia.pl
- 13 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z
zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone
przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument/Przedsiębiorca ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
- Zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
- Skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub
organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej
http://polubowne.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem
http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy
konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu
dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub
umowy o świadczenie usług.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w
szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Wszelkie spory związane z umowami będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów/Przedsiębiorców, w przypadku których właściwość oraz jurysdykcja sądu rozpatrywane są na zasadach ogólnych.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów
zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia
umowy.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 20.05.2021
Załącznik nr 1.
Konsultacja Dietetyczna
W cenę wliczają się:
– konsultacja online/stacjonarnie o czasie trwania 30-60 minut, odbywa się na wybranym komunikatorze, najczęściej jest to Skype, może być także rozmowa telefoniczna, lub konsultacja gabinetowa.
– 1x udzielenie porady po przeprowadzonej konsultacji.
Możliwość wysłania 1xzapytania w ciągu 4 tygodni po zakończonej konsultacji.
Termin konsultacji dietetycznej jest ustalany po wpłacie za konsultację. Poleca się najpierw opłatę za konsultację i kontakt w sprawie ustalenia dogodnego terminu dla obu stron. Gwarancją rezerwacji terminu jest uiszczenie opłaty w ciągu 2 dni roboczych od ustalenia terminu.
Nie ma możliwość ułożenia diety bez wcześniejszej konsultacji, chyba, że Konsument był już wcześniej Klientem Dietetyczki.
– 7-dniowy lub 14- dniowy indywidualny plan żywieniowy dopasowany do Twoich preferencji smakowych oraz stanu zdrowia.
Plan układany jest indywidualnie na podstawie formularza i dzienniczka żywieniowego, który będzie wysłany mailowo po konsultacji dietetycznej.
Praca nad planem żywieniowym rozpocznie się z chwilą uiszczenia 100% opłaty za usługę
i jest to kwota bezzwrotna, gdyż jadłospis opracowywany przez Sprzedającego przygotowywany jest indywidualnie dla każdego Kupującego z uwzględnieniem jego szczególnych preferencji smakowych, parametrów fizycznych i stanu zdrowia, nie ulega więc ponownemu wykorzystaniu.
Czas oczekiwania na dietę to maksymalnie 14 dni.
– 2x udzielenie porady drogą mailową po spotkaniu online.
Możliwość wysłania 2 zapytań w ciągu 4 tygodni od zakończenia konsultacji.
Przysługuje prawo do dwóch poprawek, takich jak wymiana produktu na inny, natomiast nie przysługuje prawo do wymiany całych dań.
Szczegółowe informacje o rodzaju konsultacji i co obejmuje znajdują się w zakładce „Opieka Dietetyczki”, na stronie www.poradalnia.pl
Poprowadzenie warsztatu, konsultacji etc.
Tematyka, wycena, zakres, miejsce, zawsze są ustalane indywidualnie za pomocą maila. Szczegółowe informacje są zawarte w § 4 Składanie zamówienia.
Załącznik nr. 2
Regulamin Warsztatów z Hashimoto i Insulinooporności.
a. Postanowienia Ogólne
1. Organizatorką warsztatów jest Pracownia Dietetyczna Poradalnia Wiesława Kurzela NIP
1181757315 wraz ze współpracą z Dorotą Szeląg właścicielką Tortilla-Sewis NIP 529-106-39-69
2. Regulamin określa zasady, warunki i zakres uczestnictwa w warsztatach.
3. Organizatorki zastrzegają sobie prawo zmian postanowień niniejszego regulaminu. Wszystkie
zmiany regulaminu, jakie ewentualnie pojawią się, będą publikowane i wyróżniane na stronie
internetowej www.poradalnia.pl
b. Bezpieczeństwo
4. Osoby uczestniczące w warsztatach muszą przestrzegać przepisów obowiązującego
regulaminu.
5. W związku w Pandemią Covid-19 w warsztatach będą mogły uczestniczyć osoby tylko
zdrowe, bez objawów choroby jak np. kaszel, katar, gorączka. Organizatorzy mogą odmówić
uczestnictwa w warsztatach osobie wykazującej powyższe objawy, bez zwrotu kosztów za
warsztaty. Jest to podyktowane dbaniem o bezpieczeństwo pozostałych uczestników i
prowadzących.
6. W środku Wilii Banczewianka – tam, gdzie będą odbywały się warsztaty, obowiązuje
obowiązek dezynfekcji rąk i noszenia maseczek ochronnych. Jedynym momentem w których
można zdjąć maseczkę jest moment spożywania posiłków i picia napojów.
7. Przed Warsztatami wszyscy uczestnicy i uczestniczki będą musieli wypełnić dokument
stwierdzający, że nie wykazują objawów związanych z pandemią Covid-19.
8. Organizatorzy mogą wyprosić osoby łamiące postanowienia niniejszego regulaminu oraz co
do których poweźmie uzasadnione podejrzenie, że będą naruszać niniejszy regulamin lub
przepisy prawa.
9. Osoby, które w czasie ćwiczeń lub pobytu na sali źle się poczują, zobowiązane są natychmiast
przerwać warsztaty i powiadomić o tym Organizatorki.
10. Uczestnik warsztatów zobowiązują się do dbania o sprzęt i zgłaszania Organizatorkom każdej
nietypowej sytuacji związanej ze sprzętem.
11. Za szkody powstałe w wyniku celowego działania uczestnik/uczestniczka zajęć ponosi pełną
odpowiedzialność finansową.
12. Organizatorki nie ponoszą odpowiedzialności za cenne rzeczy pozostawione w miejscu
prowadzenia warsztatów.
13. Liczba osób na warsztatach jest ograniczona ze względów bezpieczeństwa.
c. Organizacja
14. Minimalna liczba uczestników to 10 osób. W przypadku zgłoszenia się niewystarczającej
liczby osób wymaganych do uruchomienia warsztatu, Organizatorki zastrzegają sobie prawo
do przesunięcia terminu zajęć lub ich odwołania.
15. Cena za warsztaty to 259 PLN za osobę, może być ona pomniejszona o rabat otrzymany po
zapisie do newslettera Poradalni. Cena za warsztaty za osobę pomniejszoną o rabat to 219
PLN za osobę.
16. Jeżeli dojdzie do choroby osób prowadzących i braku zastępstwa, organizatorki zastrzegają
sobie prawo przesunięcia lub odwołania warsztatów.
17. W przypadku lockdownu spowodowanego zbyt dużym zachorowaniem na Covid-19
Organizatorzy będą zwracać kwotę za warsztaty Uczestnikom i Uczestniczkom pomniejszoną
o ewentualne poniesione koszty. Uczestnicy i Uczestniczki, które wykupiły warsztaty a należy
im się zwrot z tytułu lockdownu i niemożności zorganizowania warsztatów, mogą też
wykorzystać poniesioną kwotę na produkty dostępne na stronie www.poradalnia.pl w
zakładce sklep, albo sklepie Tortilla-Serwis ul. Piasta 18, 05-822 Milanówek. Wyrażając chęć
skorzystania z takiej możliwości będziemy prosić o kontakt bezpośredni na nr. telefonu 512-
080-340 lub 513 830 794.
18. Uczestnicy i Uczestniczki, które wykupiły warsztaty natomiast z różnych przyczyn nie będą
mogły przyjść na warsztaty, mogą wykupione miejsce przekazać innej osobie z zastrzeżeniem
przekazania takiej informacji Organizatorkom.
19. Zwrot pieniędzy za wykupione miejsce na warsztatach, może mieć miejsce jedynie w
przypadku, odkupienia tego miejsca przez inną osobę.
d. Warunki uczestnictwa
20. Osoby poniżej 18 roku życia mogą brać udział w warsztatach za wiedzą i pisemną zgodą
opiekuna, lub w obecności opiekuna.
21. Warsztaty są przeznaczone dla osób dorosłych.
22. Każdy Uczestnik/Uczestniczka powinien we własnym zakresie skontrolować stan zdrowia oraz
dowiedzieć się o ewentualnych przeciwwskazaniach do uczestnictwa w zajęciach.
Uczestnik/Uczestniczka jest zobowiązany/a powiadomić Organizatorki o problemach
zdrowotnych, które wykluczają udziału w warsztatach.
23. Udział w warsztatach odbywa się na własną odpowiedzialność (w przypadku osób
niepełnoletnich na odpowiedzialność opiekunów). Organizatorki nie ponoszą
odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki oraz kontuzje i urazy, powstałe w wyniku
niewłaściwego korzystania z urządzeń oraz nieprzestrzegania regulaminu i zasadbezpieczeństwa.
e. Przetwarzanie danych osobowych i rozpowszechnianie wizerunku
24. Organizatorki mają prawo do przetwarzania danych osobowych Uczestników dla potrzeb
niezbędnych do realizacji warsztatów.
25. Dane osobowe Uczestników/Uczestniczek będą przetwarzane zgodnie z właściwymi
przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych). Dane osobowe
są przetwarzane wyłącznie w celach związanych z prowadzonymi warsztatami.
Administratorem danych osobowych są Organizatorki. Każdy z Uczestników ma prawo:
żądania od administratora dostępu do danych; żądania ich sprostowania; żądania ich
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu
Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych jest dobrowolne. Uczestnik przyjmuje do
wiadomości, że niepodanie odpowiednich danych osobowych lub podanie danych
nieprawdziwych, niepełnych lub niedokładnych może faktycznie uniemożliwić uczestniczenie
w warsztatach.
26. Uczestnik i Uczestniczki udzielają Organizatorkom nieodpłatnego prawa do wielokrotnego
wykorzystywania, w tym rozpowszechniania zdjęć, fonogramów i wideogramów z
wizerunkiem i wypowiedziami Uczestników, bez konieczności każdorazowego zatwierdzania
takiego wykorzystania. Zgoda obejmuje wykorzystanie, utrwalanie, obróbkę, powielanie
materiałów z wizerunkiem Uczestnika/Uczestniczki i głosem, za pośrednictwem dowolnego
medium oraz rozpowszechnianie ich w celu promocji (w tym promocji Organizatorek),
informowania i realizacji zajęć zgodnym z obowiązującym prawem, wliczając w to w
szczególności zamieszczanie zdjęć na stronach internetowych oraz publikacje w gazetach,
czasopismach okresowych, czasopismach okazjonalnych, folderach i publikacjach
elektronicznych, mediach społecznościowych. Równocześnie Uczestnik/Uczestniczka zrzeka
się wszelkich praw związanych z zatwierdzeniem każdorazowego wykorzystania wskazanych
materiałów z wizerunkiem także w przypadku wykorzystywania ich w celu łączenia z innymi
obrazami za pośrednictwem technik cyfrowych, pod warunkiem, że te wszystkie działania
służyć mają jedynie propagowaniu warsztatów lub promocji Organizatorek.
Załącznik nr. 3
Regulamin Warsztatów organizowanych przez Poradalnia & Tortilla-Serwis
a. Postanowienia Ogólne
- Organizatorką warsztatów jest Pracownia Dietetyczna Poradalnia Wiesława Kurzela NIP 1181757315 wraz ze współpracą z Dorotą Szeląg właścicielką Tortilla-Sewis NIP 529-106-39-69
- Regulamin określa zasady, warunki i zakres uczestnictwa w warsztatach.
- Organizatorki zastrzegają sobie prawo zmian postanowień niniejszego regulaminu. Wszystkie zmiany regulaminu, jakie ewentualnie pojawią się, będą publikowane i wyróżniane na stronie internetowej poradalnia.pl
b. Bezpieczeństwo
- Osoby uczestniczące w warsztatach muszą przestrzegać przepisów obowiązującego regulaminu.
- W związku w Pandemią Covid-19 w warsztatach będą mogły uczestniczyć osoby tylko zdrowe, bez objawów choroby jak np. kaszel, katar, gorączka. Organizatorzy mogą odmówić uczestnictwa w warsztatach osobie wykazującej powyższe objawy, bez zwrotu kosztów za warsztaty. Jest to podyktowane dbaniem o bezpieczeństwo pozostałych uczestników i prowadzących.
- W środku Wilii Banczewianka – tam, gdzie będą odbywały się warsztaty, obowiązuje obowiązek dezynfekcji rąk i noszenia maseczek ochronnych. Jedynym momentem w których można zdjąć maseczkę jest moment spożywania posiłków i picia napojów.
- Przed Warsztatami wszyscy uczestnicy i uczestniczki będą musieli wypełnić dokument stwierdzający, że nie wykazują objawów związanych z pandemią Covid-19.
- Organizatorzy mogą wyprosić osoby łamiące postanowienia niniejszego regulaminu oraz co do których poweźmie uzasadnione podejrzenie, że będą naruszać niniejszy regulamin lub przepisy prawa.
- Osoby, które w czasie ćwiczeń lub pobytu na sali źle się poczują, zobowiązane są natychmiast przerwać warsztaty i powiadomić o tym Organizatorki.
- Uczestnik warsztatów zobowiązują się do dbania o sprzęt i zgłaszania Organizatorkom każdej nietypowej sytuacji związanej ze sprzętem.
- Za szkody powstałe w wyniku celowego działania uczestnik/uczestniczka zajęć ponosi pełną odpowiedzialność finansową.
- Organizatorki nie ponoszą odpowiedzialności za cenne rzeczy pozostawione w miejscu prowadzenia warsztatów.
- Liczba osób na warsztatach jest ograniczona ze względów bezpieczeństwa.
c. Organizacja
- Minimalna liczba uczestników to 10 osób. W przypadku zgłoszenia się niewystarczającej liczby osób wymaganych do uruchomienia warsztatu, Organizatorki zastrzegają sobie prawo do przesunięcia terminu zajęć lub ich odwołania.
- Cena za warsztaty jest umieszczana na stronie poradalnia.pl w zakładce sklep.
- Jeżeli dojdzie do choroby osób prowadzących i braku zastępstwa, organizatorki zastrzegają sobie prawo przesunięcia lub odwołania warsztatów.
- W przypadku lockdownu spowodowanego zbyt dużym zachorowaniem na Covid-19 Organizatorzy będą zwracać kwotę za warsztaty Uczestnikom i Uczestniczkom pomniejszoną o ewentualne poniesione koszty. Uczestnicy i Uczestniczki, które wykupiły warsztaty a należy im się zwrot z tytułu lockdownu i niemożności zorganizowania warsztatów, mogą też wykorzystać poniesioną kwotę na produkty dostępne na stronie poradalnia.pl w zakładce sklep, albo sklepie Tortilla-Serwis ul. Piasta 18, 05-822 Milanówek. Wyrażając chęć skorzystania z takiej możliwości będziemy prosić o kontakt bezpośredni na nr. telefonu 512-080-340 lub 513 830 794.
- Uczestnicy i Uczestniczki, które wykupiły warsztaty natomiast z różnych przyczyn nie będą mogły przyjść na warsztaty, mogą wykupione miejsce przekazać innej osobie z zastrzeżeniem przekazania takiej informacji Organizatorkom.
- Zwrot pieniędzy za wykupione miejsce na warsztatach, może mieć miejsce jedynie w przypadku, odkupienia tego miejsca przez inną osobę.
d. Warunki uczestnictwa
- Osoby poniżej 18 roku życia mogą brać udział w warsztatach za wiedzą i pisemną zgodą opiekuna, lub w obecności opiekuna.
- Warsztaty są przeznaczone dla osób dorosłych.
- Każdy Uczestnik/Uczestniczka powinien we własnym zakresie skontrolować stan zdrowia oraz dowiedzieć się o ewentualnych przeciwwskazaniach do uczestnictwa w zajęciach. Uczestnik/Uczestniczka jest zobowiązany/a powiadomić Organizatorki o problemach zdrowotnych, które wykluczają udziału w warsztatach.
- Udział w warsztatach odbywa się na własną odpowiedzialność (w przypadku osób niepełnoletnich na odpowiedzialność opiekunów). Organizatorki nie ponoszą odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki oraz kontuzje i urazy, powstałe w wyniku niewłaściwego korzystania z urządzeń oraz nieprzestrzegania regulaminu i zasad bezpieczeństwa.
e. Przetwarzanie danych osobowych i rozpowszechnianie wizerunku
- Organizatorki mają prawo do przetwarzania danych osobowych Uczestników dla potrzeb niezbędnych do realizacji warsztatów.
- Dane osobowe Uczestników/Uczestniczek będą przetwarzane zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych). Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celach związanych z prowadzonymi warsztatami. Administratorem danych osobowych są Organizatorki. Każdy z Uczestników ma prawo: żądania od administratora dostępu do danych; żądania ich sprostowania; żądania ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych jest dobrowolne. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że niepodanie odpowiednich danych osobowych lub podanie danych nieprawdziwych, niepełnych lub niedokładnych może faktycznie uniemożliwić uczestniczenie w warsztatach.
- Uczestnik i Uczestniczki udzielają Organizatorkom nieodpłatnego prawa do wielokrotnego wykorzystywania, w tym rozpowszechniania zdjęć, fonogramów i wideogramów z wizerunkiem i wypowiedziami Uczestników, bez konieczności każdorazowego zatwierdzania takiego wykorzystania. Zgoda obejmuje wykorzystanie, utrwalanie, obróbkę, powielanie materiałów z wizerunkiem Uczestnika/Uczestniczki i głosem, za pośrednictwem dowolnego medium oraz rozpowszechnianie ich w celu promocji (w tym promocji Organizatorek), informowania i realizacji zajęć zgodnym z obowiązującym prawem, wliczając w to w szczególności zamieszczanie zdjęć na stronach internetowych oraz publikacje w gazetach, czasopismach okresowych, czasopismach okazjonalnych, folderach i publikacjach elektronicznych, mediach społecznościowych. Równocześnie Uczestnik/Uczestniczka zrzeka się wszelkich praw związanych z zatwierdzeniem każdorazowego wykorzystania wskazanych materiałów z wizerunkiem także w przypadku wykorzystywania ich w celu łączenia z innymi obrazami za pośrednictwem technik cyfrowych, pod warunkiem, że te wszystkie działania służyć mają jedynie propagowaniu warsztatów lub promocji Organizatorek.
Pobierz Regulamin Archiwalny 20.05.2021